Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-01-29

4 år

LOVE


Såhär söta var vi första gången vi pratade ordentligt. På Buddhas Bar i Karlskrona, när båda gjorde lumpen på Kompani af Trolle.


Idag har jag och Fredi varit ihop i 4 år. uh... lång tid.
Vi ska in till stan och äta på Barbeque Steakhouse & Bar på Kungsgatan.
Det roliga är att jag ska även dit på intervju på måndag och se om jag får jobba där. =)

Ska bli mysigt med restaurang och mys ikväll. Fredi har förvisso precis kommit hem från jobbet. Men han verkar förväntansfull till att göra något annat än att slappa framför tv:n för en gångs skull.

Jag älskar min Fredi så mycket. Så glad att han är min. Utan honom hade livet varit så mycket mer meningslöst. han är mitt hjärt-skutt. =)

Träning idag? Nä, inte med den här ryggen. Gör fortfarande ont sedan igår. =( snyft.. tänk att man aldrig får vara frisk tillräckligt länge för att få träna gärnet...




Musik: Bertine Zetlitz - Closer

4 kommentarer:

  1. men din get, grattis till er! :) ni är fortfarande söta, om än lite skäggigare och hårigare, hähä.
    men jag förstår för allt i världen inte varför ni inte äter på texas!? är det bara för att du ska på intervjun? *manisk tjej som är beroende av texas och fientlig mot allt annat* lycka till med intervjun och ha så trevligt ikväll. pooos :*

    SvaraRadera
  2. Guuud va söta ni är tillsammans. :)
    Önskar er en riktigt trevlig kväll.

    håller också tummarna för jobb-chansen!

    Vill också passa på och tacka för alla dina uppmuntande, smarta och helhärliga kommentarer. TACK!

    Kramar från Naannii

    SvaraRadera
  3. om du inte redan visste det så, varsågod: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article4290112.ab

    SvaraRadera
  4. Hejj! Grattis till 4år tillsammans, måst ebara säga att den 29;e Januari 2009 hade vi oxzå varit tillsammans 4år jag och Rickard ;) Vilket sammanträffande, samma dag och allt! För oss blev det ingen restaurang utan finmiddag hemma istället.. :) Men lika mysigt det oxzå!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!