Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-12-26

oj vikket kalas de blev!

Jag tror att alkohol-intaget igår räckte för hela 2009, och ändå sitter man här hos svärmor idag påväg ner i dimman igen... och snart är det nyår... pheeww... hur ska man orka?

festen igår var askul! ska lägga upp lite bilder från den sen...

nu ska jag tillbaka till kalasandet här.
fan tack sandra för en as-kul kväll igår! var skitkul och fula sig med dig ju! pöss pöss!

1 kommentar:

  1. hähä ja, det var jättekul! :) ser fram emot nyår, xztraz och robin håller på o riggar till festen nu. puss!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!