Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-12-25

bästa julklappen = smal midja!

Jag fick en Nikon Coolpix digital kamera!!! YEY!! och ett multi-brädspel med alla klassiska spel på som typ chack, fia och backgammon. Har lärt mig nya spel som t.ex Chaupur. Himlarns kul.

Ikväll ska ja å Fredi på oplanerat (för oss iaf) födelsedags kalas för Desse som fyllde år den 22:a. Ska bli kul och göra nåt annat än "jula"...

Jag har mätt mig idag och blev överlycklig! När jag var som störst (sist jag mätte midjan) så var det 111 cm i midjan... IIIIKK! Idag är det... tadaaa! 88cm! Tjohoo! jag blev såååå glad! Bästa julklappen jag nånsin kunde få!

Och mätte höften också som tidigare var på 123cm. Den är nu på 107cm!

Jag märker ju självklart att jag gått ner. Men trodde inte det skulle vara SÅ mycket!Fast... hur mycket är egentligen drygt 15kg? vad säger de? Tre storlekar va? Men det är bluff...
Jag har bara gått ner en och en halv storlek... Ligger mellan medium och large nu.
Men sen å andra sidan är jag 180cm lång och måste hitta kläder som är tillräckligt långa i ben och armar. Kan vara därför man väljer bort så många medium också.

Nä, nu ska ja klä på mig bättre kläder och förbereda mig för att åka till Bålsta.

Go jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!