Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-12-11

DAS BOOT, och flytt

Har inte haft tillgång till datorn sedan kryssen, har flyttat för fullt nämligen... Kryssningen var bäst! Vnv Nation och Infected Mushroom var grymma! Jag Sandra och Adde sprang över till Finland på morgonkvisten och sen snabbt tillbaka då varken Adde eller Sandra vart där tidigare... =)
Nu sitter jag här med ryggskott... Vart på sös i natt, blev hämtad med ambulans, för att jag inte kunde kissa... tråkigt. men det gick förvånansvärt fort ändå för att vara akuten på Södersjukhuset. Brukar ta massor av timmar, sist var jag där i 16 timmar, nu var jag bara där i fyra. Malin följde med också. Det var kul, för hon hittar alltid på en massa bus. En senil tant med bruten handled såg precis ut som astrid lindgren, och vi fick lust att lyssna på sagor. Istället fick vi lyssna på en 82:årig alkis som var asnöjd över att de inte snott biran för honom som han gömt i en ica-kasse. Och han var så glad att de tvättat hans kläder... 7 gånger på en halvtimme berättade han om det. Nån annan ilade förbi på en bår med andningshjälp á la City Akuten. Och hög på smärtstillande som jag var så började jag fnissa åt att påsen som sköterskan trykte på för att ge honom luft lät som att den fes varje gång han släppte på trycket...

jaja, nu är det dagen efter, ryggen är lite bättre, men inte bra. och snart snart snart är jag helt ute ur gamla lägenheten i stavsnäs och fastboende i Gustavsberg... och det är såååå fint! Min fredi är hemma nu också... han e så fin. min sötis. =)

Love love and küsses!

3 kommentarer:

  1. oj, varför kunde du inte kissa? :(
    måste bara säga att jag hade grymt kul på kryssningen! kommer du till xztraz på nyår?

    SvaraRadera
  2. "Jag har inte bilringar, det är volanger!"

    åh fint sagt!

    :D

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!