Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2012-04-10

Lusten har försvunnit

Jag har varken lust, tid eller ork längre att blogga...

Har privat dagbok för mina tankar, och twitter för mina utbrott.

Och övrigt dravel har jag för mina vänner...

Blir till att spara ner det här på den externa hårddisken, och sen blir det nog adjöss.

Finner ingen anledning att fortsätta blogga om jag ska vara ärlig.
Kul så länge det varade.
Men har verkligen inte tiden heller, även om jag skulle vilja.

Blir väl så när man har annat för sig i livet... i alla fall för mig.

Livet är liksom viktigare att engagera sig i, än sökandet efter bekräftelse på den modifierade sanningen man ändå lägger fram på bloggen.

Kanske, kanske inte... vi får se helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!