Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2012-04-23

Kanske?

Efter en helg med både roligt och tråkigt så är jag helt slut på jobbet.

Sitter och tar lunch framför datorn då jag inte orkar vara social i fikarummet.

Ang. bloggandet har jag inte bestämt mig riktigt ännu för hur jag ska göra.
Ena stunden finnslusten där, och andra stunden inte alls.

Får helt enkelt vänta lite till med det beslutet.

Ska jag kanske ta erbjudandet jag fått? Det är den stora frågan just nu.
Vad det är för erbjudande och vad det rör, väntar jag med att skriva här. Är inget som är klart ännu, men det blir en stor förändring om jag accepterar.

Usch! Vilken tråkig dag det är idag!!

Tänk om man kunde bara sticka iväg och träna på arbetstid utan löneavdrag när det är lite att göra på jobbet?

Men men... får lite gjort iaf... Mycket kalkylering och avtämningar som skall göras nu när första entreprenaden av tre på projektet är slutfört.

Kan ju låtsas vara lite viktig en stund och knappa med siffror. I alla fall när någon är i närheten. Där emellan så blir det lite planering och min nya last.

Efter Wordfeud och DrawSomething har jag fastnat för Rumble... Precis som alla andra.

Det betyder att jag är lika normal som de andra va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!