Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-10-22

God morgon?

Jag känner mig piggare än vad jag ser ut.
Är på väg till jobbet.
En crazy deadline på måndag, så man fick beordra övertid för grabbar och maskiner.
Blir ensam ansvarig på plats i helgen, vilket skrämmer mig lite....
Det är firmans största och viktigaste projekt hittills, så jag har inte ett enda litet utrymme att göra fel eller missa något. Då kan jag kyssa jobbet adjö.
Får se hur det går...
Vad ska ni göra för kul i helgen då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!