Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-05-24

Gör om gör rätt, eller vela lite till?

Idag är det en lååååång dag framför mig.
Möte efter möte efter möte efter möte. Kommer väl hem nån gång ikväll sent.
Men det gäller att fokusera på det som är viktigt. Karriären och mig själv.

Så idag ska jag försöka gå ut på en liten jogging-tur under lunchen. Får se hur det går i spåren på området.
Inte kutat där på mycket länge. Så det lär ju bli tungt antar jag.
Det gäller väl att inte tänka så mycket på andningen, och bara köra på.

Det känns fortfarande i knät när jag springer. Men det blir väl så när man efter fyra operationer knappt har någon miniskel kvar. Så det får jag väl ta. Så länge det inte gör för ont.

Ska försöka få motivation och tid till att göra om den här bloggen helt. Är inte nöjd alls med utformningen. Den svarta bakgrunden känns för dyster för att vara jag. Och jag gillar inte flikarna heller.

Eller så kanske jag bara tar och lägger ner när jag inser att det gick bra utan bloggen i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!