Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-05-30

annonsera mera?

Jag sitter med ett obrukbart gymkort som kostar multum varje månad. Eller nja, dyrt är det väl inte, men onödigt att betala 400kr/mån för något man inte nyttjar. Anledningen? Jag har inget WorldClass gym i närheten av var jag bor, och det är omständigt för mig att ta mig till ett.

Någon som vill ha ett WorldClass-total-kort? Du får träna på vilken WorldClass anläggning du vill för enbart 400kr/mån, hur mycket du vill. Norm.pris på detta kort är 700-800kr/mån.

Jag betalar överlåtningsavgiften OF COURSE!!

hör av dig på: emma.kimari@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!