Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-01-20

tacksam och glad

... en stor fördel med att ha lyckats gå ner i vikt är alla fina kommentarer man får frn de som sett en som störst tidigare.
Man får höra att man är snygg, och smal och ser fantastisk ut. Och jag känner mig så också!

Tur att jag själv känner mig nöjd nu. Är ju främst för min egna skull jag gjort detta och kämpat så hårt.

Man märker också att det uppskattas eller uppmuntras av de som står mig närmast också. Små saker, små ord, uppmuntrande kommentarer, eller bara en lätt beröring.

Nu ska jag bara bygga lite mer muskler har jag tänkt. Så att jag ser mer definerad ut. Så det blir protein-diet ett tag framöver också för att minska fettprocenten och öka muskelmassan.

måste verkligen stärka benmusklerna nu också inför Vårruset. Pepp pepp pepp!!

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!