Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-12-28

saknar träningen.

det går ju runt en massa undran om nyårslöften dessa tider. men jag tänker bojkotta det detta år.

jag har dock alltid lyckats hålla mina nyårslöften om viktnedgång osv. Men har aldrig lovat mig själv att sluta röka. För att jag har velat sluta av vilja, inte av tvång.

Nu har jag varit rökfri sedan den 6:e December, och mår superbra. Hostan är helt borta, och jag har bättre flås än innan.
Det ska bli spännande att se hur mycket bättre när jag kan sätta igång med träningen igen.

För nu börjar jag ledsna på att vara sjuk, och hoppas på att bli såpass frisk att jag kan börja träna såfort jag börjar jobba igen alt. börjar i plugget igen. SISTA TERMINEN! =)

jag har inte tjuvrökt alls, eller ens tänkt på det. Dock så tjuvröker jag varje natt i drömmarna och vaknar upp superbesviken på mig själv, innan jag förstår att det är en dröm.

ha de gött!

4 kommentarer:

  1. Du är så bra det krävs mycket för att ändra sitt liv från all negativet. Hoppas och tror du klarar du verkar så otroligt målmedveten. Lycka till i fortsättningen!

    SvaraRadera
  2. Gott nytt 2011!
    Hoppas ditt år fylls av massor av skratt, ännu mer överraskningar och kanske några nya bekantskaper?

    Jag känner på mig att 2011 blir fantastiskt! En stor kram!
    /Suz
    (som skickar detta till flera men som inte menar det mindre för det...)

    SvaraRadera
  3. Jag har snusat till och från sedan jag var sexton och har drömt om snus varje gång jag slutat. Eller hållit upp är väl mer korrekt benämning. I oktober slutade jag dock helt och hållet då jag blev gravid. Du är stark och målmedveten så om du bara vill så kommer du förbli rökfri, det är jag övertygad om. Bra jobbat!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!