Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-11-05

Svullen och lat

Ikea idag. Billigaste och snabbaste besöket någonsin för mig. 350kr gick det åt på bara två timmar.

Hatar verkligen Ikea. Blir stressad och irriterad, och får impulser att börja spöa folk bara för att de ens existerar. Så jag försöker låta bli IKEA så länge det bara går. Å andra sidan skulle jag nog bli jävligt bra på boxning om jag gick dit lite oftare?

Håller på och kollar upp nån klubb i närheten eller i stan som jag kan börja träna kickboxning på. Älskade att träna det tidigare innan knäoperationerna, och saknar det hela tiden. Nån som har tips på nån bra och billig klubb som ligger nära innerstan, eller på pendel-rutten Sthlm-Bålsta?

Imorn är den min 25-års dag och jag har planerat in en massa trevligt med mina goa vänner.
Antagligen kommer jag bli full och glömma bort att alkohol gör mig fet. Men nä, det är min 25års dag och det ska firas precis så som jag själv vill!

Pössegöll alla söta. Ni andra kan gå och gömma er.

3 kommentarer:

  1. skål o grattis i förskott :*

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen! Jag hoppas att hela din dag blir precis så som du önskar att en 25-årsdag ska vara :)

    Kramar!!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!