Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-11-05

Salaam!

jag har verkligen noja.

imorn fyller jag 25.
halvvägs till femtio.

mycket har hänt sedan min förra födelsedag, och ingenting i mitt liv är sig likt. Inte en enda sak är densamma som för exakt ett år sedan.

Och inte ett enda jävla vuxenpoäng har man kvar.

Fast jag är ganska nöjd med det här ändå. Är lycklig, kär, smalare än för ett år sedan, ska fira med underbara vänner imorgon och har gott självförtroende.

Jag ska unna mig en fet pizza och alkohol som fan imorn. =) Och så hoppas jag att Tysken "R" har bakat när jag kommer imorn.. =) Han är bäst på att baka.

Imorn blir det jag, "Fery-joon", Shirini-joon + hennes man, Muhammad, Tysken R, Blekinge-bruttan+sällskap, min alldeles egna lilla slemmiga italienare Marco, och eventuellt R och Desse som hakar på senare. Allt beroende på hur jobb ser ut på söndagen för dem.

Alltså. Två blekinge-bruttor och halvfinska jag ska representera sverige i denna skara... Sen har vi fyra iranier och en tysk och en italienare.

Puh... Jag kommer verkligen få öva på både min engelska och persiska imorn...

Khoda hafez duste-man!

1 kommentar:

  1. Vet du vad!?!?!?

    Det är mycket coolare att fylla 50 än 25!!!! Believe it or not!!!! :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!