Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-10-17

Ny positiv energi!

Efter en helg av rekreation och eftertanke så känner jag mig peppad inför kommande vecka och fullspäckade schema!

Det har blivit alldeles för dåligt med gymmande för min del den senaste tiden, och det tänkte jag klämma in åtminståne två gånger den här veckan. Eventuellt tre om energin tillåter. En massa härliga dejter med goda vänner och bekanta är också inplanerade nästa vecka.

Ska försöka få tag i ett par billiga läsglasögon i veckan också som passar mig så jag slipper skämmas på praktiken och senare i plugget.

Det är inte något problem att hitta brillor med +1.00 i styrka som är billiga. Men det är svårt att hitta ett par som tilltalar mig och passar min ansiktsform.


Dagens pepp-låt: Breakfast at Tiffany's - Deep Blue Something

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!