Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-08-05

uppmerksamhet och kändisskryt

här har vi en till tjej som vill ha "uppmerksamhet", och det tycker jag verkligen hon ska få!!

Kolla tajta bruden! och kolla hennes före-bilder! SHIIIIIT!


--------------------------------------




Å förresten så blir man lite stolt... Akta er nu, nu kommer "kändis"-skryt!

Varför jag blir så glad? inte bara för att jag älskar musiken. men för att jag har och har haft privilegiet att få dela min tid med underbart talangfulla människor. Jag inspireras och motiveras av talang, och människor som följer sina drömmar och ambitioner!

Detta bandet är det dags att kolla upp! Med DEN HÄR (spotify-länk) låten, som ni antagligen hört på radio otalet gånger.

Sherlock Brothers på Facebook. HÄR

Sherlock Brothers på MySpace. HÄR

Sherlock Brothers på YouTube. HÄR

Gitarristen Alex och jag gick i samma klass i gymnasiet, hade en mycket god vänskap som tyvärr försvann med studenten.. samt att vi hade musiken gemensamt och replokal i samma hus.

Johan på bas och jag är uppväxta tillsammans i Skokloster, och kan nog skratta åt många gemensamma barndomsminnen.

"Addeman" på trummor... hähä... ja han var min första "pojkvän".. oskyldiga lilla oskuldsfulla Emma var ju ynka 14år och svarthårig då det begav sig. En kort affär, men för mig den första riktiga kyssen.

Sångaren André känner jag inte, dock har man en massa gemensamma vänner, så man har väl setts. Mer än så är det väl inte.

Marcus på gitarr har man väl snackat med på alla fester med gemensamma vänner, samt att man repat i samma lokaler, haft gitarrintresset ihop... och så har vi gått i samma gymnasium. Vänner är nog att ta i, men bekanta javisst.

2 kommentarer:

  1. Jodå, han blir mer och mer efterlängtad här på utsidan ju mer magen växer också så han kommer bli omåttligt älskad den där ungen... :)

    Ska hålla ihop benen den här månaden bara när jag är i stockholm.
    Om du har tid någon kväll kan vi väl hitta på något tillsammans det verkar ju ha hänt massor sen sist och jag är nyfiken!
    kram

    SvaraRadera
  2. Åh, Skokloster. Är du uppvuxen där? Själv bor jag i Bålsta :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!