Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-08-05

om elaka kommentarer, tips från coachen

Om "du" tänker skriva en syrlig kommentar ANONYMT (som vanligt bara fegisar som gör detta), så skriv den då inte från en dator som man kan spåra ip-adressen på, eller länka dig hit från en "känd källa" som gör att jag förstår vem du är. (Susnet statistiktjänster)

Att skriva (felstavat) "så är det när man vill ha uppmerksamhet" om mina bilder på mig själv i underkläder när nedan, vad vinner du på det?

Att jag ens har en blogg tyder väl på att jag uppskattar "uppmerksamhet", eller vad tycker du?

Var gärna bitter, var gärna sur... det är din förlust.

Men jag tänker ändå inte skämmas över att jag kämpat mig halv sinnessjuk så länge, för att få den kropp jag har idag. Inte ett dugg tänker jag skämmas!
Istället så flinar jag jävligt nöjt över att jag lyckas få dig såpass avundsjuk att du känner ett behov av att trycka ner mig för att få känna dig hel som människa igen.

Förhoppningsvis så motiverar jag dig till att ta tag i dig själv?

Lev livet och ta vara på det vackra, och försök inte göra världen lika ful som din själ.

HAGGA!

9 kommentarer:

  1. Åt helskotta med anonyma negativister :)

    SvaraRadera
  2. Jösses, fick du verkligen spydiga kommentarer på inlägget här nedan?! Galet. Galet, I tell you!

    SvaraRadera
  3. Man blir så jävla ledsen när man får dumma kommentarer.

    SvaraRadera
  4. Helena: Mycket sant, de borde gå på avvänjning.
    Sofia: Jajjemän, men jag vet ju vem som skre, och jag klandrar inte personen för att vara bitter. Av många anledningar.
    Chrissan: Words don't bring us down?
    Ida: Tack! Och detsamma!
    Ting: Först blev jag det, och valde att inte publicera kommentaren, men sen kände jag mig bara stärkt av den. För det säger mer om den personen än om mig.

    SvaraRadera
  5. Words ;) Och att vara STOLT är absolut inget negativt :) Särskilt inte i det här fallet!

    SvaraRadera
  6. Publicera nästa gång.
    Och låt dina läsare och vänner sköta drevet!

    SvaraRadera
  7. Pärlan: Tack!! Blir jätteglad av din kommentar!
    Ting: Will do! blev bara så paff, då jag inte fattade varför någon skulle vilja trycka ner mig efter att ha kämpat så hårt. Men nästa gång, då jävlar... Då blir det en fajt liknande "Ruth"-kriget... ;)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!