Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-08-20

rötmånad, jag tackar jag.

Att aldrig bli frisk är ju oerhört roligt och underhållande måste jag medge. Jag tackar denna jävla rötmånad för det.
Vaknar kallsvettig varje natt av drömmar liknande feberdrömmar... men har ingen feber.

Hostar ihjäl mig tills jag är klarvaken och inte kan somna om. Sen när jag väl somnat så vaknar jag av att jag inte kan andas genom näsan. Och ungefär så går jag igenom dagarna också.
Suck.

Däääääremot, så verkar jag lyckas hålla mig attraktiv på arbetsmarknaden! Nu har jag blivit headhuntad av fyra företag, som vill ha mig på en högre position än vad jag trodde jag var kvalificerad till... jag menar.... Driftchef? Det är ju min chef som är. Inte jag... eller? Jag är ingen chef alls. Min egna kanske... och kanske kärlekens ibland om jag är på det humöret... ;)
men inte på jobbet nejnej..

och förresten! tidigare klagan över att jag fortfarande är sjuk.... JAAAAA, det är en önskan om att ni fortfarande ska tycka synd om mig. För då slipper jag lägga energi på att tycka synd om mig själv. ;)

PÖSSEGÖLL!

kriga mot fettet nu, så sitter jag kvar här och är sjuk, och sväller upp från 72kg, till 117kg igen bara denna vecka känns det som...

3 kommentarer:

  1. Sv: Jag ska verkligen försöka att INTE bli lat, för jag har lång väg kvar! Men det är en god bit på vägen! :) Träningen kommer att komma igång igen i nästa, längtar som en dåre! :D
    Krya på dig! :)

    SvaraRadera
  2. det tror jag inte för fem öre att du kommer göra..
    och du klarar nog mer än du tror.. undervärdera inte dig själv!!! du fixar det, du växer med uppgiften!! och lär dig mer på kuppen..

    stackare.. sjuk till råga på allt..

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! Ska tycka jättesynd om dig så du blir frisk snabbare ;)
    Kul med jobben, driftschef låter spännande!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!