Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-08-19

i-landsproblem?

Fyrtioelvatusenmiljoners intervjuer för praktikplats framför mig, och väntar på svar genom mailen på ytterligare tre miljarder...

och positiva jag är inte orolig över om jag kommer få praktikplats alls, utan OM jag måste välja!

fy hemska tanke. att behöva välja vad som kan vara nyttigast att lära sig för framtiden.

borde kanske bli mer realistisk och oroa mig över om jag kommer få en praktikplats över huvud taget?!

2 kommentarer:

  1. med din inställning är det klart du kommer få en plats! jag ska hålla tummarna*

    SvaraRadera
  2. Så hade jag det för några veckor sedan. Skulle på telefonintervju för ett väldigt lockande jobb (som jag visserligen inte fick men ändå), blev erbjuden ett styrmansvick på en båt som innebar att jag inte behövde vara borta så länge samt att jag hade kommit in på en utbildning jag verkligen ville gå. Kände mig ganska dum när jag klagade, speciellt nu när så många är arbetslösa... Hoppas du får något toppenerbjudande! :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!