Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-07-22

Macho-man!

Vad passar inte in i min manliga/macho uppsyn? Du får bara EN gissning.




* Töj
* T-shirt i strl XL (tischa för män)
* Ett nummer för stora skor med stålhätta (strl 43)
* Olikfärgade strumpor med hål på hälen
* Lökringar av värmen
* Mina fina mekarhandskar med lila och orangea hjärtan på.


Tack "David i parken" för att du hittade så FINA och så oerhört PRAKTISKA "motormekarhandskar" åt mig. Synd bara att det inte växer perenner i undercentralerna på jobbet.


FAIL!

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!