Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-07-16

En body i balans

Jag känner mig upplyft och pigg och utvilad efter gårdagens träningspass. BodyBalance är så mycket mer för mig än bara fysisk aktivitet. Under tiden jag tränar så lyckas jag sortera upp tankar och känslor och reder ut mina tanke-nystan.
Man glömmer bort mjölksyra och darrande muskler och försvinner in i ett "flow".
och det bästa av allt är nog de där 10minuterna med avslappning på slutet som gör att man går därifrån med harmoni i själen.

Nattsömnen var underbar då det blåste in lite svalka från fönstret för en gångs skull, och jag vaknade pigg som en lärka kvart över fyra. Morgonpromenad? varför inte?

Sagt och gjort, en morgonpromenad blev det på 45minuter, och sen var det bara att duscha och byta om för jobbet. Och här sitter jag nu.

Och eftersom klockan precis slog arbetstid, så loggar jag ur nu.

Puss på alla er som kämpar där ute!!

1 kommentar:

  1. Hallå!
    Imorgon kl 11:30 är det dags för bloggträff i Kungens Kurva på Sushikungen och jag tänkte bara kolla så att alla ni vet vart vi ska? :)
    Det ligger vid Ica Kvantum i Julas gamla lokaler, mitt i kungens kurva, adressen är Tangentvägen 2 i kungens kurva, det ska bli kul! vi ses!
    (Vi är 8 tjejer i sällskapet o listan på de som hänger med kan du se på min sida =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!