Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-05-07

Löper

första försöket till att jogga 6km av "Flaten runt"-spåret i skogen i närheten. Skulle kuta med en arbetskamrat.

Det gick ju åt helvete.

Pinsamt att konditionen är som den är. Så nu ska jag verkligen träna tills dess att jag kutar snabbare än honom. =) Lite extra motivation sådär.

Även en kick åt riktningen att lägga av med rökningen. Funtar på att detta ska bli mitt sista paket. Och få upp konditionen till topp. Speciellt som jag har ökad puls av medicinerna, så är det nog inte så bra med dålig kondition på det.

Så nu har jag verkligen ett nytt mål. Att innan sommaren är slut ska jag kunna springa denna terrängväg på 6km, utan avbrott. Jajjemän!

Puss alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!