Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-04-13

Positiv och ärtig!

Livet är så bra just nu! trots att det är mer kaotiskt än någonsin!

idag är hela dagen fullspäckad. sitter nu och har "rast" från möte med chefen från praktikplatsen. ska gå igenom intyg och omdömen, samt börja fila på avtalet för sommarjobb.

samt att jag väntar på svar om studentlägenhet.

allt är rörigt, och kaotiskt. men vafan, våren är här närsomhelst!
och vårkänslorna är i topp! =)

ska försöka skriva ett längre tränings-inlägg i eftermiddag.
om hur jag lyckas gå ner i vikt trots att jag inte tränat lika flitigt som jag borde den senaste tiden.

allt handlar om hur man väljer att ta dagen. men man måste bara inse det själv först.

sluta lev som en tjockis... så blir du smal!

ja, jag lovar att utveckla det uttalandet sen, så det är ingen idé att hetsa upp sig över sina egna eventuella misstolkningar av det..


PUSS!

1 kommentar:

  1. "sluta lev som en tjockis... så blir du smal!"
    Klart intressant tanke.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!