Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-03-12

Vampur med sug efter snoddas

pasta med vitvinssås champinjoner och ruccola = inte lika mumsigt som sallad med fetaost.

Curry äter hårsnoddar. Idag spydde han upp fem av mina hårsnoddar. Och jag som trodde jag gömt dem allihop. hur lyckas han?

Alldeles nyss höll han fast mitt huvud med JÄTTEVASSA klor i skallen på mig och försökte slita bort snodden jag har i håret. Tur att Fredi är hemma och kunde hjälpa mig loss.
Annars hade jag nog blivit uppäten. För Curry har en käft som en Anakonda.

Eller som en VAMPUR.

5 kommentarer:

  1. Förlåt, men jag skrattar. Fick grymt roliga bilder i huvudet av den här texten. :o

    SvaraRadera
  2. Väldigt fin katt, men tråkigt att han äter hårsnoddar.

    SvaraRadera
  3. Haha, vad sjukt... Vi kanske borde testa, Snodd kan ju vara en helt oupptäckt delikatess.!?

    SvaraRadera
  4. *asg*
    Jag kanske ska vara glad för att min ena katt bara leker med snoddarna - de ligger överallt i hela huset.......

    SvaraRadera
  5. Sofia: Det var såg nog jättekul ut, men det var inte så jätteskönt.
    Divan: Han e söt, men korkad.
    Linnea: Undrar om snodden måste ha en touch av håressens först?
    Ingela: Jag trodde också han bara skulle leka med dom, tills de försvann en efter en, och dök upp i kattlådan.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!