Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-03-27

Update me plz!

Igår kalasades det på Grisslinge Värdshus aka. Bistraud. Det var kul. Malin, Johan och Fredrik och jag.

Jag har klippt mig. KORT! mm. bilder återkommer jag med.

Idag var jag representant för fastighetsingenjörs-programmet på Nackademins Öppet Hus. Det var väl kul. Fick två biobiljetter för det.

Nästa vecka slutar jag på praktiken. Sen är jag ledig över påsk och sen börjar skolan igen.
DET SUGER!
Jag vill vara kvar på praktiken. Kommer sakna alla medarbetare och alla rutiner och jobbet i sig. och glädjen över att ens vara där.

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!