Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-03-25

Oj!

Vilken strukturerad och härlig dag det varit hittills!

* Inte kommit försent till ett enda möte hittills!

* Lyckats organisera upp mina tankar utan att behöva skriva ner allt jag kommer på.

* Tagit saker i tur och ordning, och även prioriterat rätt.

* Planerat min eftermiddag med marginal för strul och annat oförberett.

* Förberett allt jag behövt förbereda för att göra dagen "smärtfri" och mindre kaotisk.

* Och humöret har varit på topp och energin total!

Tänk om man kunde få sig lite bankelibank på det här så skulle ju dagen vara fulländad! Men man ska inte "ropa hej" som de säger. (Vilka nu "de" är vet jag inte, men antagligen någon gammal gubbe som hejat på en polare som efter en stund drunknade i en å som han skulle ta sig över. Notera att det här var innan man uppfann broarna)

Får se om resten av dagen går i samma tecken av "flow". SPÄNNANDE VA?!

Inte för nån annan än mig och mina närmaste antar jag. Men jag ville ändå dela med mig av något positivt för en gångs skull!


Harebrahej!

3 kommentarer:

  1. min possitiva sak var att jag orkade upp och tvätta..
    Och att jag tinat kött och fisk och hundmat ...
    Sprungit ut med ena hunden typ 10 ggn idag..
    Och varit och handlat (men glömde smöret)
    har sovit innan middagen också.. urmysigt..

    Funderar på träna ikväll...

    SvaraRadera
  2. Önskar jag kunde haft en likadan dag bejbi, sitter fast med massa tråk som kanske, med lite tur blir kalrt idag.... *avis*

    SvaraRadera
  3. Men åh. Dom kom ju på det efter att broarna hade brunnit!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!