Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-03-02

Saknad, pumor och abstinens

Ikväll saknar jag Fredi jättemycket och önskar han kunde klappa mitt hår tills jag somnar.
Men istället ska jag lyssna klart på katterna som kivas över en leksaksråtta i tyg med en pingla på svansen.

Jag ger det "fyra av fem toastrar" som Benjamin skulle säga.

Såg första avsnitten av CougarTown med Courtney Cox Arquette ikväll. Och jävlaranamma! Jag tror jag kommer börja följa den serien. Så jävla kul!
Hoppas bara att jag inte känner att jag vill återuppleva mitt 20-tal när jag är 40år... hua. hemska tanke.

Är rastlös i kroppen och vill träna. Men måste nog vara försiktig nu och vänta tills hostan är helt borta innan jag sätter igång igen... annars blir jag väl sjuk snart igen antar jag. Små små steg...
yttepytte små... men det är ändå steg!

3 kommentarer:

  1. Alla steg i rätt riktning räknas!

    Och du, visst är hårpill typ det bästa som finns?

    SvaraRadera
  2. Yes! Hårpill är det bästa av det bästa! Man borde anställa någon som gör det dygnet runt!

    SvaraRadera
  3. Men E, det är klart vi ska återuppleva våra tonår/tjugis när vi blir gamla haggor!! ;D

    Kram som fan. :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!