Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-03-02

Rutin som bör följas

till middag blir det idag Kyckling Korma med Jasminris och grönsallad till.
Till Lunch blev det råstekt potatis, en halv kroppkaka, en halv panerad torskfilé och sallad.
Frukost blev en soya-latte från Delselius Konditori + en leverpastej-fralla.

Duktig man var för en gångs skull!

Så fort jag har ätit ska jag bege mig till Tina och fika en stund.

Praktiken idag har varit lärorik och rolig och avslutades med 45min bastubad!

ibland har man det bra =) tänk om jag alltid kunde vara såhär duktig? att en vanlig dag bara flyter på utan sönderstressat huvud och ledset hjärta?

3 kommentarer:

  1. Kroppkaka! Jag älskar kroppkakor. Åh...... måste komma ihåg att köpa massa potatis så jag kan göra kroppkakor så snart som möjligt.

    SvaraRadera
  2. svar: Jo visst det var väl jätte snällt att vilja hjälpa mig, :), men att jag ska visa upp mitt underliv i cam och visa hur jag onanerar, få tips, är inte något som jag känner mig bekväm i. Och nu verkar det ju som att personen som jag skrev med inte var Sveriges största bloggerska, utan någon som hackat hennes msn. Jag har svårt att tro att denna någon också ville hjälpa.?

    SvaraRadera
  3. sofia: det var supergott! ska nog äta det oftare tror jag!

    sara: usch, hatar folk som bara jävlas och förstör. och egentligen, vad är det för pervo som ber dig ställa upp på sånt? vidrigt egentligen när man tänker efter.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!