Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-02-07

Tips på hur man förblir smal och snygg!

efter den här tjockisveckan kommer det bli smalmat för hela slanten för min del. keso, avocado och ett enstaka salladsblad... eller nej just det...
vi skulle göra lamm-ytterfilé imorn med rotsaker i ugn... fan också...

Note to self: I nästa liv ska jag vara singel hela livet, så jag kan hålla mig smal.

3 kommentarer:

  1. Haha, exakt den där tanken hade jag förut idag! I nästa liv ska jag vara singel!

    Tanken att det är värt att bli singel nu för att slippa hela den här så kallade "sambofällan" slog mig också...

    SvaraRadera
  2. Jag kommer över på middag ikväll, det lät så gott :) /Svägerska

    SvaraRadera
  3. Maolin: Sötnöt. Varsågod och kika förbi!

    Sofia: Kul att se att du är tillbaka! Undrade vart du tog vägen där ett tag!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!