Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-02-18

Balanserat och jammat

BodyJam var superkul! Svårt för mig som har taktkänsla som ett grässtrå, men men. Kul ändå!

Lite jobbigt som det ska vara med konditionsträning, men ändå roligt. Det blir nog bra nästa gång.
Direkt efter BodyJam var det bara att fylla på flaskan med vatten och gå in i nästa sal för att köra en timme BodyBalance.

På avslappningen höll jag på att somna... och det var jätteskönt. Nu kommer jag sova gott förhoppningsvis.

Jag känner mig smidig och stark idag igen. Men imorn gissar jag på att jag kommer känna mig ganska så ynklig med träningsvärken jag har att vänta antar jag.

Puss och kram, hare så bra. och godnatt och allt sånt där tjafs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!