Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-02-18

Killer-instinct

träningsvärken i magen och bröstmusklerna gör sig rejält påmind idag.

betomedel mot detta??

ÄNNU MERA TRÄNING SÅKLART!

så 18:35 börjar ett pass med Body Jam (dans), och direkt efter den timmen blir det en timmes BodyBalance. Som en skön avslutning liksom.

Så nu blir det till att ladda med lite kolhydrater så jag orkar med träningen ikväll utan några pinsamma svimmningar eller kollapser.

Vill inte återuppleva skammen jag kände efter första Box-passet då jag mådde illa och var tvungen att sänka blodtrycket med lite sittande ställning i en kvart mitt i passet.
jag har ju en tendens att ta i för fulla muggar när jag tränar. Och ibland tar jag i lite för mycket.

och jag märker inte när jag gått över gränsen heller. det kommer väl antagligen med tiden, men just nu så märker jag bara när det tar tvärstopp och då är det redan försent.

jag återkommer ikväll om hur det gick! önska mig lycka till nu!

2 kommentarer:

  1. Haha, jag är precis likadan! Eller så kanske jag börjar lära mig lite nu när det är dags att trappa ner lite innan det verkligen tar tvärstopp iofs, jag är osäker på den punkten.

    Men man går ju iaf inte och tränar för att bara stå och flaxa omkring och gå dit bara för att gå dit, eller hur? Det är ju bara att tuta och köra och hoppas att det håller. ;D

    Och jävlar vad kul med Body Jam! Jag avundas dig. Jag lyckas aldrig tima in min träning så att jag kan gå på några av passen som mitt gym erbjuder. :/

    SvaraRadera
  2. mycket intiresno, tack

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!