Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-12

praktik och uppdatering av läget.

Jag stormtrivs verkligen på min praktik.
Fortfarande går tankarna åt det hållet att jag undrar hur jag egentligen kommer klara av skolan för att få ett fullgott examens-diplom. Men efter den 25:e Januari kommer jag kanske kunna klara av det lite lättare?

Lite lättare att hålla koncentrationen? Lite lättare att sätta igång? Lite lättare att organisera mig? Lite lättare att prioritera det som är brådskande? Lite lättare att hålla ordning på mig själv, mina tankar och allt omkring?

Förhoppningsvis. Visst hoppas vi? =)

Jag har ett X antal omprov att göra. Men som jag SKA göra och som jag har tid på mig att göra under resans gång.
Omprovet i Företagsekonomi var jag inte närvarande på eftersom jag var sjuk, och nu i helgen är det omprov i Delkurs 1 MatteBygg. Typ Matte B, med topptriangelsatsen och lite ekvationer och annat. Kuggade ju på slarvfel sist så det ska väl inte vara några problem egentligen.

Jag har fått ett eget litet kontor här på praktiken och sitter och skriver in EnergiStatistik i databasen för fastigheterna på området. Snart ska jag ut med "Stora R", som är drifttekniker som ska lära mig om DUC och mätningar och installationer av olika slag.

Så det här kommer nog bli skitbra och spännande! Jag älskar det just nu i alla fall. =) Synd att man inte får betalt bara... =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!