Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-11

ja ä int bitter

jag har precis kommit hem och druckit min blaskiga kopp thé efter första dagen på praktiken.

praktiken kommer nog bli kul, och mycket jobb. speciellt mycket svårt jobb som jag inte har nån aning om hur jag ska få det att funka. men det här blir nog skitbra!

nu ska jag försöka bli frisk och dricka mer thé... och hostmedicin, och halstabletter och kanske tömma en flaska nässpray i vardera näsborre.

och ont i tum-fan har jag också. jävla skitliv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!