Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-08

Häst-tjejen kikar fram igen.

Å vad jag älskar att titta på Stockholm Horse-Show!

Shettis-galoppen är ju för kul!!
10-åringar på mini-hästar som är SUPER-ALLVARLIGA, i sina Jockey-utstyrslar och Jockeyglasögon i regnbågs-spegelglans och bistra miner när det inte går som de vill.

MEN JÄVLAR VAD DET GÅR! Fort som fan går benen på de små jäklarna, men inte så fort i km/h...

Hehe... nu ska jag fortsätta titta på tv tror jag. Det här var roligt.

1 kommentar:

  1. Ja jag har väldigt lätt för matte å andra sidan :)
    Man kan allt bara man vill, det tror jag absolut. Sen är det absolut svårare för vissa än för andra :) Du får läsa om Gardners multipla intelligenser för att förstå vilka intelligenser du har ;)

    LYCKA TILL PÅ SÖNDAG!!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!