Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-01-08

Jag är lite självömkande

Men vafan! En förkylning ska ju gå över efter typ tre/fyra dagar. Eller hur?!
INTE börja mutera till nån jävla bihåleinflammation/lunginflammation!!

Quilla Simplex får bytas ut mot Mollipect eller Coccillana, och Bafucinen får nog stanna ett år till. Samt att jag snart drar en diskborste genom halsen för att det kliar så jävla mycket nu att jag allvarligt inte orkar hosta mer.

Jag hostar och hostar och hostar lite till.. Får en kräk-reflex och hostar en ytterligare en gång. Tar ett djupt andetag och försöker tänka bort host-reflexen, och ligger tillslut syrefattig och utmattad över armstödet på soffan och rycker lite när jag andas små puffar. Det är egentligen meningen att det ska vara hostningar, men min diafragma och jag är för tillfället på "nonspeaking"-basis, så jag ligger och kippar efter luft emellan luftrörskramperna.

Berättade jag att snart ska sätta mitt frusna arsle i den frusna bilen och hämta den frusna bitchen från jobbet så han kan komma hem och "ta det kallt"?

Och så har jag omtenta på Söndag... Men jag går fan inte dit om jag mår såhär.
Fuck no.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!