Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-29

Mensvärk, hundköp och när det släppte

Han verkar gladare nu... kanske har det inträffat nu? visste väl att han bara behövde en stark kopp kaffe. =)

Jag har mensvärken från helvetet och önskar jag kunde stå på gymmet i tre timmar tills den släppt. men nejdå... inte tid inte tid. kanske imorn? hoppas.

men det får nog bli på förmiddagen då... får se hur det blir.

Jag vill ha en hund. Sådär JÄTTEMYCKET. En Bullterrier, en Fransk Bulldog, en Tax eller en Jack Russel. Vill inte ha sån där mesig sak utan personlighet eller "go". Ja menar. Varför köper man en Chihuahua??? Det är ingen hund! Det är en missbildad kloakråtta med mexikanskt påbrå!

Hatar mini-hundar... bara rädd att trampa på dem. Och antagligen blir det en mini-hund man kommer skaffa ändå i framtiden. Bara för att inte göra som jag egentligen vill, utan jävlas lite ytterligare.

4 kommentarer:

  1. En chihuahua kan ju faktiskt också ha personlighet, lika mycket som vilken annan liten hund som helst. Jag tycker inte heller att det är en riktig hund, men en jack russel eller tax är ju inte så mycket mer hund egentligen. Jaja. :)

    SvaraRadera
  2. tror jag försökte få till att det är just terrier jag är ute efter. eller stor hund. klarar inte "bjäbb"-hundar.

    SvaraRadera
  3. Meh, knasmaja. Terrier är väl ändå de mest bjäbbiga hundarna som finns? :D

    SvaraRadera
  4. men absolut inte! inte om man uppfostrar dem väl. då har du bara mycket hund i liten förpackning... inte som de där yttepytte som går omkring och vill bli burna eller skaka för att nån gick förbi.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!