Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-30

Workingclass hero

kunde inte sova. så jag målade naglarna. det blev fult. sen gick jag en promenad runt kvarteret. men glömde ha på mig långkallingar. och det var KALLT kan jag tala om.

typ -17 grader säger det i mitt fönster nu.

stackars fredi som ska jobba på taken imorn i den här kylan.

a juste... han var på tv4 idag också. på nyheterna när de pratade om rasrisken på snö och istappar i stockholm.... nån hade filmat honom när han stod där på taket och skottade och hackade is.

han var lika snygg som vanligt. men han är altid lite snygare när han jobbar... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!