Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-18

Inglorious Basterds

Jag är ju senast av alla att se filmer. Mest för att jag inte riktigt kan finna ro för att sitta still så länge... men ibland händer det.

Och Inglorious Basterds... ja vad ska man säga. Typiskt Tarantino, Brad Pitt lyckades snacka sig själv ful, och det är den enda Nazihistorian jag vet om hittills som har ett "happy ending"... typ.

Eller kan man verkligen säga så?

Idag var det dag två uppe på hustaken.
Blir nog inget gym imorn bitti. Min kropp behöver sömn. Jag är helt slut.

Över och ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!