Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-20

Om Fredi och fittpiercingen

Eftersom någon varit modig och skrivit anonymt till mig, så tänkte jag vara modig och svara tillbaka.

Jadu... Anonym.
Jag har velat töja öronen sedan jag var ung tonåring, men eftersom jag ville veta att jag var helt säker på min sak så har jag väntat med det. Och eftersom jag fortfarande tycker det är grymt snyggt så slog jag slag i saken och ska nu töja till 10mm.
Och angående varför jag skriver FREDI istället för FREDRIK är inte utav lathet. (vilket man kan tycka om att inte "orka" skriva sitt namn utan skriver anonymt istället)
Fredi är vad JAG kallar honom, och har gjort sedan vi träffades.
Så vem du än är... se dig själv i spegeln och ställ dig frågan om du verkligen mådde bättre av att skriva den där bittra kommentaren?...

Jag mådde då bättre över mig själv då jag kände mig ett uns bättre som människa.

Tack för mig!

hmm... undra om jag inte ska sätta igång och pierca fittan också i ren "tonårs"-mani... BARA FÖR ATT JÄVLAS med de som inte ser piercingar och tatueringar som den konstform den är, utan bara som en symbol för tonårens rebell-uppror.

4 kommentarer:

  1. Alldeles rätt, alltihop! :)

    SvaraRadera
  2. Åh, Anonyma kommenterar.. just love them!

    SvaraRadera
  3. Haha! Det är nog allt jag har att säga om tråkiga människor ^^

    SvaraRadera
  4. gulle ni! Suzan! Brukar du också få fina och "positiva" kommentarer om piercingarna och tatueringarna. Ja menar.. jag har bara töjt öronen 7mm, och har ytterligare en piercing i bv, men inga tatueringar. Så jag ligger ju lite i lä. Så att säga. Och redan börjar jag få kommentarer. Måste ju vara "värre" för dig?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!