Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-19

Mat och träning


Mat idag:
Frukost: fiberflingor med hallonsylt och mjölk. kafi
Lunch: En avocado med minikeso och citronpeppar vatten
Middag: Spaghetti och köttfärssås vatten
Extra: Satsumas

Träning:
1timme BodyBalance
--------------------------------------

Så mycket man önskar att man hade makten att förändra.
Så mycket man önskar slippa.
Saker man önskar aldrig hade hänt.
Ord man önskar att man aldrig sa.
Känslor man önskar att man kunde styra.

Och ändå.... ÄNDÅ. Är jag lycklig.

1 kommentar:

  1. Ja tänk att man kan vara lycklig ändå :) Du är så duktig :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!