Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-19

Kvällens träning.

Ikväll var det som sagt BodyBalance på schemat, och jag gick in med inställningen att köra mer än 100%...
Och jäklar vad jag kämpade, och jäklar vad det tog. Jag hoppas på lite träningsvärk imorgon eller på lördag... =)

Det är kul nu när Tina är med, och gör de upptäckterna man själv gjorde i början. Att det nästan känns lättare att träna när man har träningsvärk till exempel. Att musklerna minns.

Hon hade med sig sin svåger Henrik idag också. Trodde jag skulle få mig ett gott skratt, men jäklar vad duktig han var. Killar är ju överlag lite osmidigare i kroppen än oss tjejer. Speciellt i höfter och midja och så... Men nej då... han hängde med bra han!

Superskönt att få träna, och Maria är så duktig instruktör. Verkligen lugn och pedagogisk.

Blev glad av en kommentar av Fredi när vi låg bredvid varandra i soffan och kollade på film.
"Nu får du snart sluta träna så hårt, du börjar bli benig och obekväm"-- samtidigt petade han lite på höftbenen...

Naaaw... vänta du bara tills du får skavsår av bankelibankandet... då jäklar!

Zara var rolig idag... Hon såg mig i mitt ganska så tajta träningslinne och frågade: "Vad e de dääär??!" och pekade på min mage.
"Det här? Det är min mage.."
Zara skrattade och tog tag i den lille valk-jäveln och nöp till och tyckte det var jättekul att leka med min "volang"...

ungar alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!