Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-16

Idag blev det inte gymmet. Men har tränat hemma med Fredis hantlar...
och jäklar vad det tog.
nästa inköp får nog bli en pilatesboll och en yogamatta. för det behövs om jag vill få allsidig träning här hemma.

imorgon blir det BodyBalance ihop med Tina. Kul att hon börjar träna hon också! Så får man en träningskamrat också.

75kg here I come!!!

5 kommentarer:

  1. Det vore guld om du ville hänga med på det! Kanske kan man hyra. Egentligen, vad ska man ha klänningen till efteråt?

    ingen kommer ju att använda den mer. Mina barn kommer tycka att dte är helt galet ful när dom ska gifta sig sen dessutom... :)

    Ska kolla lite möjliga affärer. och kanske hamna under 80 strecket först...

    SvaraRadera
  2. jag ser inget fel alls med att hyra. och har man tur kan man få höpa till hyres-priset om det visar sig att det är en ytte-pytte defekt som ingen bryr sig om. och det finns ett enormt utbud speciellt på Söder! jag hänger hemskt gärna med!

    SvaraRadera
  3. Hej på dig!
    Hittade hit via "ett dussin pannor" Tyckte att din blogg verkar bra så jag är nu "följare". Titta gärna in till mig oxå =)

    SvaraRadera
  4. Du hunny, jag kom på att jag har ju en yogamatta liggandes här hemma. Du skulle kunna få köpa den om du vill, har använt den max fem gånger!

    SvaraRadera
  5. aa! jag vill!! fast efter den 25:e då... =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!