Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-15

Ett dussin pannor/Tävling

För första gången tänker jag delta i en blogg-tävling!
Bara för att jag tycker den här flaskan är så finurlig och ball. VILL HA!

Jag tävlar hos Suzan, jordens starkaste tjej som gett sig fan på att gå ner 12kg, och jäklaranamma med besked! Tjejen kör minst 30st träningspass i månaden!! Och har en grym blogg som verkligen inspirerar och peppar till träning och välmående. Tänk om man vore så disciplinerad själv? Och eftersom man själv är en "sucker" för kroppskonst, så är det inte konstigt att man favoriserar henne heller... =)

HÄR är tävlingen.

2 kommentarer:

  1. Vet inte vad som hände, bara liksom glömde bort att blogga... nu är jag här igen! :)

    Jävlar, vad ambitiöst träningsschema för nästa vecka. Jag får lite panik. har precis ätit pomme frites också vilket inte gör saken bättre... :D

    SvaraRadera
  2. jag åt också pommes idag! lurade mig själv att de är nyttigare om man har dem i ugn och inte friterar dem, och igonererar alla som säger att de ändå är för-friterade... är det gott så äter jag... =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!