Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-31

sluta tigg!

vilken jävla tur du hade unge... som inte kletade ner min dörr med nåt äckligt.
jävla tur för dig, annars hade din morsa fått höra ett och annat om uppfostran.
tycker inte om den här bus-eller-godis hysterin som kommit till sverige. Bättre med påskkärringar, för de äggar iaf inte ner din grill för att du inte ger tiggar-jävlarna något godis.

varför ens gå omkring och be om godis? VARFÖR?!
jag tycker det är pinsamt... tigga överhuvudtaget.

fan om ni är så jävla bajsnödiga på amerikansk kultur så fixa ett halloween-party och håll er där. men låt oss trötta stanna-hemma-på-en-lördag-för-att-jag-är-en-tönt-Svenssons vara! och äggar du min grill, eller kletar ner min dörr för att jag inte gav dig godis......

...... vi låter detta vara ett outtalat men allvarligt hot....

ja, jag börjar bli en surkärring.
men kom tillbaka i höst och ta med dig ett fint påskkort... då kan du få lite godis... men inte om du hotar med "bus"... då får du fan vara utan.

-------------------------------------------------------------------------------
Uppdatering:

Tack Sandra för din kommentar. För där sket jag ju inte mig själv i ögat. Absolut inte.... du har så rätt så... Jag menar såklart "i VÅR" inte i höst....

5 kommentarer:

  1. Jag var också surkärring igår när d ringde på dörren.. öppnade inte fastän dom visste att jag var hemma o hade god lust att skicka ut hunden på dom!

    SvaraRadera
  2. Underbart inlägg. Tack som fan för att det finns flera vettiga människor!

    SvaraRadera
  3. Håller med dig till 1000%... Jag fattar inte vinken med att gå och BE om godis.
    Jag menar, om påsken får man iaf någonting av de små liven.Visst är alla påskkort inte direkt SUUUPER snyggt och nogrannt gjorda. Tanken är ju egentligen den samma, att få godis...Men man får iaf något i gengäld.

    Halloween är bara för lata barn, som inte orkar måla påskkort! ^^

    SvaraRadera
  4. inte en endaste unge plingade på här. the lord answered our prayers!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!