Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-01

Cupcake-wednesday

Jag ska fixa iordning en spotify-playlist med mina go-bitar och lägga upp på bloggen för de intresserade.
Jag vet att jag har grym musiksmak, och ni som inte håller med är antagligen lobotomerade eller bara dumma i huvet.

Alltså... folk som allvarligt gillar Carola-vråla eller Blåmärket Spring-sten... Ni har problem... talangen fanns en gång i tiden, men idioterna förstod inte när det var nog. Och inte ni som lyssnar på skiten heller. Ni har antagligen hörselfel.

Ja, jag är musik-nazist av stora slag. Dock inte insnöad på bara en genre.. det skulle ju vara för tråkigt om man bara måste lyssna på rock eller elektronisk musik hela dagarna... vad mycket mästerverk man skulle missa då... oh hualigen... hemsk tanke.

Ska träffa på min första "blogg-dejt" på Onsdag... ska bli kul att se vad det är för person. Fast så värst orolig är jag nog inte. Mest för att jag ska skrämma bort henne med mitt oavbrutna gaggande som alltid inträffar när jag blir lite nervös eller osäker.

jaja, skriver kanske igen. men nu ska det kissas.

1 kommentar:

  1. Perfekt! Det är alltid tusen gånger trevligare med folk som nervöspratar än såna som blir tysta. :)

    Det går nog bra, ska bara leta upp nått tjusigt att ha på mig...

    Och sen var det där jobbet iof spåkvinna på tarot-linje. men ändå. Väldigt orimligt krav. --

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!