Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-08

Kopiera upp bilder på din röv! Allt är förlåtet.

Dagen har varit snurrigare än snurrigast. Som sagt. Dagen börjar med försovning. Och glömma plånboken hemma, men vara duktig och komma ihåg busskortet. Som man tagit ur plånboken hemma. Men ändå lyckats glömma pengarna.... suck.

Och fem minuter innan jag ska sitta i bilen och åka iväg till gymmet för att träna mitt älskade Body Balance.... så inser jag att jag inte ens har bilen hemma... Så jag hann inte iväg. Allt lust gick ur mig, så jag kokte en kopp med kaffe och satte mig ner och deppade över mina förlorade 60minuter njutningsfylld träning.

och sen började jag tänka efter varför jag varit så knäpp idag...

ja just det. Jag fick den där jävla mens-helvetet idag.
blir alltid en sur ragata utan något innanför pannbenet då. så jävla trött på att vara ett jävla hormonstyrt djur ibland.

knappast så man kan säga till chefen i framtiden: "sorry att jag försov mig, missade tre deadlines och stulit ur personal-fest kassan samtidigt som jag kopierat upp bilder på min röv.... men jag har mens..."

Nog för att man faktiskt FAKTISKT kan skylla sitt ibland dåliga humör eller känslo-svängar på PMS. Det är ju vedertaget att alla tjejer blir mer eller mindre knäppa under PMS:andet... MEN!
Man får fan aldrig skylla nånting på att man har mens!
Nu råkar jag vara en sån som aldrig märker av PMS, utan bara de första dagarna av mensen, då jag blir ett jävla urtidsdjur som enbart reagerar med ren instinkt utan att tänka det minsta konsekvent.

Nä... nu blir det till att proppa murven full med tamponger i en vecka, och hoppas på att jag inte har ihjäl någon under dessa dagar så kommer allt återgå till det normala efter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!