Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-08

Just keep swimming...

(Idag slänger jag med en liten bild från i somras. När jag gått upp en massa kilon igen. En bikini-bild. Snart hoppas jag på att kunna bjuda på en bikinibild som är en ANING smalare coh snyggare.)

Jag kan fan aldrig hålla en tid som inte ingår i mitt vanliga vardags-rutin-schema!

Försov mig till simningen med Tina, men kom iväg skapligt ändå. För att inse när jag var framme att jag tagit ut busskortet ur plånboken och lämnat plånboken hemma. Så jag vände hem och hämtade och åkte tillbaka. Bara för att vara EN TIMME sen. Fan stackars Tina som måste stå ut med mig ibland...

Blev inga längder jag simmade, men jäklaranamma vad man tränar bra på "äventyrs-delen"... Massa springandes upp för alla trappor för att åka rutschkana, och sen spänna magen hela vägen ner för man håller på och skrattar ihjäl sig. Och näs man är nere orkar man knappt ta sig ur ringen, för man ligger som en jävla blåval och guppar och skrattar och har kramp i magen.
Riktigt kul! Och sjukt jobbigt efter ett tag.

Nu ska jag sätta mig och plugga matte. Har matteprov nästa vecka som jag verkligen vill klara med gott betyg.

Men ikväll händer det något riktigt kul faktiskt!! Det bliiiiiir:
BODY BALANCE!!

Yey! Ska bli så skönt. Och speciellt nu när man är lite trött i axlarna efter simningen, så är det perfekt träning.
Har äntligen kommit in i ett bra tränings-stadie där jag får abstinens efter att träna om jag inte gör det nästan varje dag. Nu har jag inte varit på gymmet på två dagar, och det märks på humöret! Irriterad och sur och nere. Men jag vet att jag kommer må superbra efter träningen ikväll.

Så... fullständiga andragradsekvationer någon?

Dagens Spotify: Sa'eed - Infected Mushroom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!