Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-07

Simning, träning.

Imorn ska det simmas. Har tränat hemma idag och inte på gymmet. Känner att jag har för mycket att göra här hemma för det. Och är på alldeles för dåligt humör för att träffa en massa folk man måste låtsas vara trevlig emot.

Så imorn ska jag och Tina simma en mil. MINST! och sen lär vi väl leka runt i Äventyrs-delen som innan. Två semi-tjocka tjejer tömmer rutchkanorna på vatten... Vacker syn. =)

Men men..., även om jag inte är jordens snyggaste bärare av bikini så hatar jag baddräkt.... Känns som man får kamel-tå hela tiden och det plattar till nassarna så de ser ut sig att bre ut sig över hela bröstkorgen/magen/halsen/överallt.

Nä... Hellre dallrande mage och gropiga lår. Då slipper jag iallafall leta efter baddräkten, när jag står i duschen sen, som letat sig upp i röven efter tre längder i bassängen.

imorn ska det iaf till gymmet också på eftermiddagen. eftersom det ska simmas på morgonen, då hinner jag plugga under dagen när Fredi jobbar igen. Behöver gå igenom Topptriangelsatsen i matten. Är ju prov nästa vecka.
Kan bara inte bestämma mig om jag ska på Core Express-passet som börjar 17:30, eller om jag ska gå på Body Balance som börjar 19:35.

Body Balance är ju i och försig jäklarns kul. Och har ju delar av Core i sig...
återkommer med beslutet.

2 kommentarer:

  1. Du är så jäkla duktig som håller igång!
    Önskar så att jag hade ett gym, eller några sånna där pass att gå på i närheten!

    Keep up the good work! :D

    SvaraRadera
  2. ja det är väl fördelen med att bo i stockholms området antar jag. men å andra sidan har jag nära till allt det onyttiga också. thai-mat, mcdonalds, 7-eleven... ja allt man försöker undvika. men det känns bra nu!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!