Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-23

Har hon hyrt in dj kanske?

riktigt usel dag idag. önskade jag kunde träna, men min kropp måste få vila lite. körde på frö fullt igår på träningen och känner en tendens till överbelasning på mina knäsenor.. och har man en gång haft problem med sina knän så gör man allt... ALLT för att inte få tillbaka problemen...

tänk dig själv att vara 19år, men gå som om man var 93 och ett halvt.... inte kul var det iaf.

får se om jag tar passet 10:00 imorn bitti... och sen åka iväg till Zaras kalas... hon fyller ju faktiskt tre. stora tjejen. undrar om hon står för baren? blir det dans kanske? eller är det bara välkomstdrink som gäller? margaritas? mmmm... margaritas.... åh. vill ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!