Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-23

Balansen ja..

Body Balance ikväll... tog med mig Tina.

Lika härligt som alltid. Och alltid kul att ha extra sällskap. Duktig instruktör den här gången också.

Balansen var det väl si och så med idag. Hade lite träningsvärk i magen, och ryggen var trött. SÅ det var svårt. Vigheten har dock blivit mycket bättre.
Kändes dock som att jag mest stod och vinglade på ett ben och var nära att sopa ner nån med mina dasslock till labbar... (näe, inte riktigt, men långa fingerjävlar har man)

Äh vafan...

nu slutar vi vara trevliga.
man skriver ju för sig själv ändå, så det är ju bara dumt att vara artig.

såååå...

fuck you.

2 kommentarer:

  1. Vaddå, skriver för sig själv!? Jag då...
    Jaha, JAHA, det var ju himla roligt att gå till skolan nu med ett stort fuck you ringande i öronen.

    Hehe, om nu något kan ta ner mitt strålande humör en dag före högskoleprovet? Det är tveksamt. :)

    SvaraRadera
  2. Haha... du e go du. ja fast ja menade inte att ja inte har nån som läser. utan att det är ens egna skull man skriver... =) pöss!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!