Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-22

Bokstavs-barn?

Full igår. Det var roligt. Behövs inte ordas mer om det.

Tankspridd idag. Försöker samla ihop mig lite... men det är svårt.
träffade dr.koko imorse... bakis som fan stapplade jag in i hans rum och han frågade i vanlig ordning hur jag mådde.
jag förklarade hur allt låg till och hur livet var, gnällde ur mig om irriterande skit och han log...

LOG! jag fattade inte varför han såg så jävla självgod ut. Blev irriterad och frågade lite lagom pubertalt: VAD?! Vad är det som är så roligt?

Han svarade med en axeltyckning: För några veckor sedan kom jag på en sak om dig, men du behövde få komma på det själv. Så nu kan du få veta att du står i kö till en ADHD-utredning. Jag har misstänkt det länge nu, men du var inte ute ur depressionen tillräckligt för att det skulle vara läge att ta upp det. Men nu vet du det i alla fall...

Fan, sätt en stämpel i pannan på mig istället.


1 kommentar:

  1. Hahaha! Vilket absolut helskönt sätt att behrätta det på! När jag blir psykolog ska jag också göra sådär hahaha!!!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!